Met mam bij Dhr. Wijnands geweest. Mam heeft ziekte van Alzheimer, communicatie loopt soms wat moeilijk omdat ze het gewoon niet begrijpt. Fijne ervaring bij Dhr. Wijnands, blijft rustig, denkt mee, doet wat nodig is…
Alle medewerkers van M3 Mondzorg zetten zich in om u een goede, professionele tandheelkundige zorg en service te geven. Toch kan het gebeuren dat u niet geheel tevreden bent.
Wat kunt u het beste doen
Het beste is om in een dergelijk geval niet met uw ongenoegen te blijven rondlopen, maar dit kenbaar te maken bij de betrokken medewerker/behandelaar. Mocht u er met de betreffende medewerker/behandelaar niet uitkomen dan verzoeken wij u contact op te nemen met de interne klachtenbemiddelaar. Als dat uw ontevredenheid niet zou oplossen, kunt u ook gebruikmaken van het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP). Zowel de klachtenbemiddelaar als het TIP staan onafhankelijk erin bij het vinden van een oplossing. Als ook deze bemiddeling niet helpt, kunt u gebruikmaken van de KNMT-klachtenregeling voor bemiddeling of een formele behandeling.
Meer informatie over de M3-klachtenregeling
De behandelaren van M3 Mondzorg en de praktijk zelf zijn lid van de Koninklijke Nederlandse Maatschappij ter bevordering van Tandheelkunde, de KNMT. Vanuit dit lidmaatschap is ook de klachtenregeling gewaarborgd. U leest in de M3-klachtenregeling hoe M3 u ter zijde staat in het geval van ontevredenheid.
Alles over het gebit: het platform met informatie over en voor uw mondzorg
Bij onduidelijkheden of vragen over uw behandeling, begroting, rekening of de gang van zaken binnen de praktijk, kunt u ook contact opnemen met het Tandheelkundig Informatie Punt (TIP) via de website Allesoverhetgebit.nl. Het TIP behandelt uw vragen via een online formulier. U kunt niet bellen met het TIP. Naar aanleiding van uw formulier zal het TIP u een reactie geven. Meestal lost dit al veel op. Op de website vindt u ook nuttige informatie over mondzorg, kosten, vergoedingen en andere relevante praktijkzaken voor patiënten.
Wat onze patiënten zeggen over ons.....
Enige tijd niet bij de tandarts geweest. Samen met hem plan gemaakt voor het opknappen van mijn gebid. Ben tot nu toe zeer tevreden en bijna klaar met het programma. De behandelingen zijn prima uitgevoerd.
Zowel op het gebied van tandheelkunde als op organisatorisch vlak een uitstekende praktijk. Deze vestiging doet niet onder voor de hoofdvestiging in Valkenswaard die op haar beurt tot de absolute top op tandheelkundig gebied in…
Ik word altijd zeer vriendelijk geholpen door de receptioniste Astrid....leuk vrouwke! Theo Dams is al jaren mijn tandarts superfijne kerel , stelt me altijd gerust en heeft veel angst bij mij weggehaald samen met zijn…
We worden hier altijd goed geholpen, vriendelijke mensen! Normale afspraken duren soms lang om te plannen, maar dat is niet speciaal voor hier vrees ik..
Na een lange tijd niet bij de tandarts te zijn geweest ben ik fantastisch geholpen. De drempel lag hoog, maar ik voelde dat ik eroverheen getild werd. Mijn angst werd gehoord en perfect begeleid! 🙏🏼…
vriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken, zeer uitgebreide en verstaanbare uitleg. kortom fantastische praktijk.