Bij M3 Mondzorg ontvangt u als vaste patiënt en als u gesaneerd* bent uw rekening van uw behandeling via Infomedics. Dit is een factoring bedrijf. Zij zorgen voor de financiële afwikkeling van uw behandeling bij M3. Het innen van de rekening dus. Als de verzekering kosten dekt van uw behandeling, innen zij dat eerst. U ontvangt dan alleen een nota van het restantbedrag.
U ziet een vergoeding altijd terug op uw rekening en betaalt alleen het bedrag dat overblijft. Wordt er niets door de verzekering gedekt dan wordt het volledige bedrag naar u in rekening gebracht.
Komt u niet geregeld bij de tandarts en/of u bent niet gesaneeerd* dan helpen wij u ook graag maar dan dient u uw rekening wel na afloop van uw behandeling in onze praktijk te voldoen. Dat kan contant of per pin. U kunt uw factuur daarna zelf indienen bij de verzekering. Uiteraard kan M3 Mondzorg er ook voor zorgen dat uw gebit gesaneerd wordt en u voortaan ook uw nota's via Infomedics ontvangt.
* Als u gesaneerd bent komt u in ieder geval één of twee keer per jaar bij de tandarts en M3 Mondzorg beschikt over uw tandheelkundige dossier.
Vragen over uw rekening
Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald. Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900