Wij zijn weer geopend voor uw tandheelkundige zorg!

Kijk hier voor meer informatie i.v.m. onze coronamaatregelen en onze aangepaste werkwijze »

Nota's

Bij M3 Mondzorg ontvangt u als vaste patiënt en als u gesaneerd* bent uw rekening van uw controle of behandeling via een factoring bedrijf. Omdat Famed, die voorheen onze rekeningen bij u inden, is samengegaan met Infomedics krijgt u voortaan de rekening van uw bezoek aan M3 Mondzorg via Infomedics en niet langer via Famed.

Komt u niet geregeld bij de tandarts en/of u bent niet gesaneeerd* dan helpen wij u ook graag maar dan dient u uw rekening wel na afloop van uw behandeling in onze praktijk te voldoen. Dat kan contant of per pin. U kunt uw factuur daarna zelf indienen bij de verzekering. Uiteraard kan M3 Mondzorg er ook voor zorgen dat uw gebit gesaneerd wordt en u voortaan ook uw nota's via Infomedics ontvangt.
‚Äč* Als u gesaneerd bent komt u in ieder geval één of twee keer per jaar bij de tandarts en M3 Mondzorg beschikt over uw tandheelkundige dossier.

Vragen over uw rekening
Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald. Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900.

Hoe werkt het met Infomedics?