Nota's

Bij M3 Mondzorg ontvangt u uw nota van uw bezoek aan onze praktijk via Famed. Maar daar komt verandering in!
Vanaf maandag 25 november 2019 ontvangt u voortaan uw nota van uw bezoek aan M3 Mondzorg via Infomedics. Als wij uw juiste 06-nummer en e-mailadres hebben, wordt uw nota voortaan per mail gestuurd. Niet alleen goed voor het milieu. Ook handig voor u omdat u uw rekening vanuit de e-mail direct via iDEAL kunt betalen. Als wij deze gegevens niet compleet of correct hebben, ontvangt u uw rekening per post in de roze Infomedics-envelop. Lees hier meer over de nieuwe situatie.

Lees hier meer over de situatie tot 25 november 2019
Bij M3 Mondzorg ontvangt u als vaste patiënt mits u gesaneerd* bent uw rekening van uw controle of behandeling via Famed. Dit bedrijf neemt van ons alle handelingen met betrekking tot het versturen en innen van rekeningen uit handen.

Goed om te weten, is dat Famed er eerst voor zorgt dat het gedeelte dat u van uw verzekering vergoed krijgt, rechtstreeks wordt geïnd bij uw zorgverzekeraar. Daarna krijgt u van Famed een rekening van het restbedrag dat u zelf aan Famed dient te voldoen.

Komt u niet geregeld bij de tandarts en/of u bent niet gesaneeerd* dan helpen wij u ook graag maar dan dient u uw rekening wel na afloop van uw behandeling in onze praktijk te voldoen. Dat kan contant of per pin. U kunt uw factuur daarna zelf indienen bij de verzekering. Uiteraard kan M3 Mondzorg er ook voor zorgen dat uw gebit gesaneerd wordt en u voortaan ook uw nota's via Famed ontvangt.

* Als u gesaneerd bent komt u in ieder geval één of twee keer per jaar bij de tandarts en M3 Mondzorg beschikt over uw tandheelkundige dossier