Alle medewerkers van M3 Mondzorg zetten zich in om u een goede, professionele tandheelkundige zorg en service te geven. Toch kan het gebeuren dat u niet geheel tevreden bent. Het beste is om in een dergelijk geval niet met uw ongenoegen te blijven rondlopen, maar dit kenbaar te maken bij de betrokken medewerker. Vaak is rechtstreeks contact de snelste manier om uw onvrede of klacht aan de orde te stellen. U geeft op deze manier de organisatie de gelegenheid uw beleving te begrijpen, te herstellen en te verbeteren. Dit kan ook andere patiënten ten goede komen. Via onze baliemedewerker kunt u uw afspraak inplannen. Zij kunnen u ook verder informeren over de M3-klachtenregeling. Let op: NMT is tegenwoordig KNMT, zie txt folder.
Heeft u bovenstaande geprobeerd en bent u samen niet tot een oplossing gekomen, dan kunt u een beroep doen op de KNMT-Klachtenregeling. De KNMT is de brancheorganisatie van de tandartsen.