- Digitale nota: Als uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij M3 Mondzorg bekend zijn, krijgt u uw rekening voortaan standaard per e-mail. Dat is wel zo goed voor het milieu maar biedt u ook betaalgemak. Zo kunt u direct vanuit de mail naar uw iDEAL-omgeving om de nota te betalen. Als wij uw 06-nummer en/of e-mailadres niet hebben, krijgt u uw rekening per post in de roze Infomedics-envelop!
- Het proces blijft hetzelfde: Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics of de kosten ervan gedekt worden door uw zorgverzekering. Het verzekerde gedeelte wordt door uw verzekering rechtstreeks aan Infomedics betaald. Als u niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling stuurt Infomedics u een rekening.
- Betalingstermijn: U heeft 30 dagen de tijd om de rekening te betalen. Betaalt u via internetbankieren, let er dan op dat u de betaalgegevens gebruikt die op deze rekening staan (let op: dit is een ander rekeningnummer dan u gewend was!). U kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL-betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling
- Wat gebeurt er met uw gegevens?
Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics heeft zijn systemen maximaal beveiligd en voldoet aan alle wet- en regelgeving rondom privacy. Ontdek wat Infomedics allemaal doet om uw gegevens te beschermen.
- Let op: het kan zijn dat u nog een rekening van Famed ontvangt van vóór de overstap. Heeft u vragen over deze rekening? Bekijk de veelgestelde vragen op famed.nl/veelgestelde-vragen of stuur een bericht via het contactformulier.